två lökringar och ett vinglas senare...

..är jag på jobbet. Jag vaknade kl 7 efter knappt fem timmars sömn och diskade allt som samlat på sig under veckan... det tog en halvtimme! jag stog där, halvvaken och svettades som en gris och precis när jag började bli klar rök ett vinglas! typiskt!
anywho.. gårdagens think big föreläsning var klockren. föreläsaren var annika malmberg  som är en självutnämnd framgångsexpert. hon jobbar med alla möjliga med hantering av alla möjliga situationer i det vardagliga livet. grdagens föreläsning handlade om att ge och ta kritik. vad som händer inombords och vilka omedvetna försvarsmekanismer som finns och vilka som är mer utmärkande hos olika personlighetstyper.
efter det drog hela gänget till food courten och grubba lite. sen skulle jag och min granne, sen två år tillbaka som jag börjar lära känna mer och mer nu, dra hem men det sluta med att vi gick hem till mig och hämtade en filt och gick till vattentornet i solna och snackade i flera timmar... sen kom några av grabbarna och  hängde en liten stund innan det blev för kallt för att sitta ute... då drog vi tillbaks hem till mig och kollade på stand up.. härlig sommarlovskänsla var det över kvällen måste jag säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0