tuff morgon...

... är så sjukt sliten för nån anledning... är rädd att jag kommer somna vid min bänk här på jobbet.. populärt!
igår gick jag o emma o satte oss högst upp på pulkbacken vid solna centrum och drack mousserande medan hurtiga ungdomar och pensisar traska upp och ner för backen haha!
sjukt mysigt var de iaf... fick sällis av emmas ex dennis och bff camilla och sist av alla slöt våras egna skräplisa, fröken sara upp en stund.
ikväll ska jag gå på en "think big" föreläsning här i kista.. har hört så mkt gott om dom föreläsningarna så jag är superivrig!
just fan! en till sak... jag har kontaktat salong betong om min tatuering hoppas dom kan klämma in mig innan sommaren, ser inte så ljust ut nu tror jag. dom var med på vakna med the voice imorse så de kommer säkert strömma in folk nu =( men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0