moster är hääär!!!!

moster och morbror kom hit i förrgår och gud vad dom är bäst!! har haft de bästa diskussionerna hemma! dom är typ sjuttio och sjukt kära... inte äckel pensiskära utan grymt-gammalt-par kära! dom är så olika men ändå växt ihop så sjukt najs under deras FEMTIO ÅR TILLSAMMANS!
igår var jag oxå hos tandläkaren och ässa mitt första test på hundra år haha! jag är tydligen den optimala patienten (men antagligen sämsta kunden) och jag fick en massa beröm... jag har oförtjänt bra tänder... är sämst på borsta och använder typ aldrig tandtråd haha!
sen fick jag för mig att sälja min iphone 3 och beställa en vit 4a... först ringde jag min vän och kollega sara o fråga om hon var sugen på att köpa min lur... vi kom överrens om 1800 men de var när jag trodde att jag hade köpt den för tre och inte FYRA PAPP (what was i thinking?!). nu har jag iaf lagt upp trean på blocket, ska se om jag kan få den såld annars blir de ingen fyra för mig =(
i helgen blir de nationaldagsfirande här i sthlm... ska ha på mig en traditionell klänning =))) tror de kmr bli asnajs!
hörs snart igen! pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0