lite uppskattning..

Jag älskar dig
Inte för att du är vackrast
Inte för att du är snällast
Inte heller för att du är bäst mot mig
Jag älskar dig för att du är du
Jag älskar dig för att du får mitt hjärta att le Jag älskar dig för att du är där Jag älskar dig för att jag får ha dig
Denna är inte skriven till en viss person utan till alla er som vet att det här stämmer in på er. Inga nämnda inga glömda. Jag är tacksam för att jag får leva mitt liv med er.
Jag älskar dig
Inte för att du är vackrast
Inte för att du är snällast
Inte heller för att du är bäst mot mig
Jag älskar dig för att du är du
Jag älskar dig för att du får mitt hjärta att le
Jag älskar dig för att du är där
Jag älskar dig för att jag får ha dig
Denna är inte skriven till en viss person utan till alla er som vet att det här stämmer in på er.
Inga nämnda inga glömda. Jag är tacksam för att jag får leva mitt liv med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0