har det varit mkt nu eller?

JAAAA!!! det har varit nationaldagsfirande men grymma frisyrer och härliga klänningar! jag lånade en av mammas traditionella klänningar och moster flätade mitt korta korta hår... hon är grym!!! de var askul! kändes som en uppladdning inför sommaren i hemlandet! kommer bli såååå grymt. sen har det jobbats tränats och pluggats resten av veckan... har såå mkt att göra inför tentan på tisdag och lillebroderns student på onsdag... men efter det kommer det bara vara chillnäääääni =)
har fortfarande inte lyckats sälja min iphone än... jag sabbade ett spikat köp genom att råka återställa mobilen minutrar innan säljaren skulle komma... gjorde sämsta intrycket på honom och har valde att köpa en annan!!! sååååå typiskt! men vi får se hur de blir... ni kan ju säga till om ni vet nån som vill ha en =)
ha de gött!!!
btw! lyssna på timbaks nya låt "resten av ditt liv"....KLOCKREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0