sunderful!

dagen började piss! jag försov mig och missade min läkartid OCH min föreläsning!!! hatar hatar hatar att försova mig men ändå gör jag det minst en gång i veckan... det är nog gerd som spökar igen! på eftermiddan var jag på en jobbintervju hos office management.. har fortfarande inte hört något från dom så jag börjar tro att det kanske inte gick så bra som jag hade trott!!! han sa iof att vi skulle synas snart =S

anywhooo nu försöker jag få koll på den här jävla statistikkursen vi håller på mig... det är trots allt tenta om tio dagar!

hoppas allt är fint där ute som här =)

juste! jag måste bara berätta en sak om intervjun! stället ligger en bit ifrån tunnelbanan och solen stekte sönder mitt ansikte på vägen och jag blev jättevarm och iom att han kom ner så fort jag kom fram hann jag inte varva ner innan intervjun... tror ni inte att jag sitter där som världens svetlana i hela ansiktet!! det bara rann... kändes det som... fy fan asså! asskämmigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0