sommarlov?

shit vilken tid!!! jag hade vääärldens bästa valborgsfirande i helgen! uppsala kan verkligen inte bli bättre! dagen började i sthlm då jag fille o nebbie bila upp... åkte först till päronen och åt en utsökt lunch ..thanks mommie =)
därefter begav vi oss till ekonomikumparken och insåg att vi aldrig skulle kunna hinna ikapp studenternas försprång och bestämde oss därför för att sitta på bryggan o hänga några timmar.. magic! senare på kvällen skulle ett gäng av oss.. cirkus 20 happy campers dra till saluhallen men icke! vakterna sa att det var fullt! gick till bj.. samma där! gick till oasia och där kom alla förutom jag och 7grabbar in (23årsgräns).. fille var tvärsäker på att vi skulle kunna smita in på saluhallen så vi gick tillbaka.. mest för att slippa höra hans tjat men gissa vad... vi behövde inte ens smita in... 5min senare var vi inne.. helt legit!!! jag tror egentligen inte att jag behöver berätta hur det var där men jag gör det ändå... magi gott folk magi!!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0