pinsamt värre...

..världens pinsammaste händelse! häromdan var ju jag o tjejerna ute på café opera och det jobbar en grymt fin bartender där... jag skulle gå o beställa dricka och så tänkte jag passa på att berätta för honom vilken vacker syn han är... då mitt bankkort var uppe i garderoben tog jag riddes kort.. jag stog och väntade ett bra tag (för att jag vägrade beställa av den andra bartendern) och försökte samla mod... sen beställer jag och gav honom riddes kort... han ställer fram drinkarna och går iväg till kassan... när han står där vänder han sig om och tittar på mig... snacka om confidence boost jag fick då! tänkte, det måste ju vara nått om han vänder sig om o tittar på mig.. de här kommer gå skitbra! sen kommer han tillbaks och säger.. och jag citerar: "har du inget annat kort?"
FATTA VAD PINSAMT!!! jag gick under... visste inte vart jag skulle ta vägen!! gick o hämtade ett annat kort, betalade och tog drinkarna utan att säga nånting gick jag i väg men svansen mellan bena =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0