och sommarlovet fortsätter =)

hallå där! jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera men de måste nog vara för att jag har haft sommarlov ett tag nu haha! jag går till skolan på morgonen och kommer inte hem först nån gång på natten... tuggar till max! igår eller idag blir det iof kom jag hem 7 på morgonen... o då hade jag vart i skolan från 11 till 20 ungefär o pluggat... hängde med fille o ado hela natten.... jag har så fina människor runt omkring mig att jag inte kan göra något annat än indulge!!!
imorgon kommer vackraste ridde till mig och vi ska ha lite quality time =) i helgen ska tess o sanna åka in från uppsala för gaga konserten... de kommer säkert bli en grym show.. fast jag står fast vid att biljetterna är sjukt overprised! min stevie wonder biljett var billigare!!! anywho nu ska jag sätta igång o plugga! vi hörs när vi hörs!

förresten! här är en bild på mig och fina milian.. 2v gammal!
pussar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0