m.i.a.

oj! jag hade totalt glömt bort att jag har en blogg!!! på riktigt asså! ibland är jag jättedålig på att uppdatera bloggen men jag har aldrig tidigare glömt bort dess existens!!! huuursomhelst.. det har inte hänt så mkt dom senaste dagarna.. lördagen var bäst med grillning och utgång o allt! vi gick till berns... på min begäran =) och det var helt ok.. men det var aningens för mkt folk bara!

igår kväll mådde jag apa och somnade på soffan o när jag vaknade upp imorse fick jag världens bästa nyheter! min kompis zara har blivit faster!!! och ni fattar inte vilken stor grej det är! det är två dagar till deras fars ettårsdag sen han gick bort i cancer! bäbisen kunde inte komma bättre timat! dom förtjänar verkligen denna lycka... har aldrig sett nån annan familj ta sig ur askan så respektfullt som dom! massa kärlek!!!

dessutom tog min bästa kompis sitt välförtjänta körkort idag! grattis till henne oxå!!!

pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0