hallonbergen i mitt hjärta!!!

jag sitter o jobbar i hallonbergen nu.. kung är det!! gratis internet och kanske får se en titt på hotness när man ändå håller på =) helgen har varit helt galen... fredagen började med att jag sov sov sov och plugga lite och slutade med spontanutgång men los boys som var ute o fira moses födelsedag! på lördagen jobbade jag och när jag kom hem möttes jag av inga andra än tess o sanne =) hänge lite innan dom gick o la sig... dom inte jag! för jag gick o tugga hängde med grabbarna igen!! inte mkt har hänt sen dess.. försöker fortfarande ta mig igenom häftet som jag skulle vart klar med igår... de är bara 24sidor kvar så jag hinner nog innan killarna kommer och håller mig sällskap. dom är så fina allihop!

njuter av livet... hoppas ni gör de och!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0