grilla någon?

vaknade nyss =) ska dra till natta o sola o grilla! så härligt! borde egentligen skynda men jag fick precis vetskap om att det är en utgång planerad direkt efter och jag vet inte vad jag ska ha på mig... tjejerna ska ha heals o det låter som att jag oxå måste ha de =( vill verkligen inte utsätta min preciösa fötter för de men ni vet vad dom säger om grupptryck.. surrender! haha skoja skoja skoja!!!

måste få berätta vad som hände igår! jag gick till en barber shop för att snagga bort allting på sidorna och så raka in lite blommor o sånt på ena sidan... snacka om fail! det ser ut som en bil på en tvåfilig väg! jag bad om blommor och tjejigt och fick raka streck och nån rund filur som kan liknas en bil!!! ååh jag är så besviken!!! nästa gång ska min kompis shabi få work her magic... hon är ju asgrym på hennatatueringar så jag tänkte att hon kan få expand her horizon och lära sig att raka design på mitt huvud =)

nu måste jag iväg!! ha en underbar dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika trevligt att få läsa om dina bravader =) Va gullig du va i telefon som försökte peppa mig me skolan då det inte tycks gå nå vidare för dig heller. vad är det med oss egentligen?!?! Fan vi måste ta oss i kragarna för dethär går inte! KRAMAR

2010-05-17 @ 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0