fortfarande inte produktiv..

... men OMG vad desperate housewives har blivit fängslande!!! jag följde den från starten i typ 3år men sen började den kännas lite utdragen... lite days of our lives-ish.. och då slutade jag kolla... tills för typ en månad sen! jag har börjat streama avsnitten på internet och herre min jesus jag är fast!!! jag kan inte koncentrera mig på nått om jag vet att det har kommit ut ett nytt avsnitt! såg precis vad jag misstänker vara säsongens sista avsnitt och jag ger det tio tummar upp (hoppas att ni är villiga att låna mig några för att jag ska kunna get my point across)

snälla snälla snälla... alla ni där ute! kolla på typ dom 5 senaste avsnitten och hör av er om ni tycker att det var en dum idé eller så... för då är jag skyldig er vad ni vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0