drömmannen idag!!!

hallå där!! håller på gör mig iordning för att gå till cafét o träffa min man =) idag ska jag säga till honom exakt vad jag behagar... förutsatt att han inte kommer ihåg mig från sist haha =)

jag sara o lulit ska först till cafét o mingla lite med favobartendern sen ska va dra vidare till berns där dj premier ska spela hela kvällen... fråga mig inte vem han är... känner bara igen namnet men kan inte komma på nån enda låt han har medverkat i! men jag tror de kommer bli en lyckad kväll... verkar som att många ska dit så om inget annat blir det iaf en reunion a la berns =) måste dock behärska mig lite grann då jag har föreläsning 9.oo imorgon... får se hur det går =)

pussar

så här ser jag ut i början av kvällen... kanske lägger upp en bild när jag kommer hem om det inte ser för läskigt ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0