dagen efter...

...madness! var på en fest i flempan igår... tjejerna som bor där hyrde lokalen och fixade galnaste festen med dj och fotograf o allt!!! jag gick dit med lulit, världens bästa mose och hans kompis! jag tror jag aldrig kmr kunna sluta prata gott om denna människa!!! han är nästintill perfekt... han kanske tillomed är det men jag vågar inte jinxa hans personliga utveckling haha! nej men festen var iaf väldigt lyckad tills dess att de blev en vattenolycka ute i hallen.. då var det hög tid att avbryta festen o dra hem!

idag är en seg dag men jag ska se till att träna o plugga sen ska jag gå o hälsa på min kompis.. vars bror blev pappa förra veckan! ska träffa lilla junior =) wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0