law of attraction!!!

hallå där (göte)
idag... inatt hände nått så sjukt som egentligen bara måste upplevas o kan inte återberättas med rättvisa!
jag o min kära filly satt o prata i telefon o prata om en kille som jag och en miljon andra (har vi konstaterat) tycker är leckerste!! haha... dom första 2timmarna ville jag inte tala om vem det var jag prata om och då försökte filly gissa sig fram... lost cause... jag gör mitt bästa för att undvika att behöva berätta o vi kom in på många sidospår innan samtalet bara handlade om vem mystery man var.... precis då så får jag syn på just denne!!! chockad som aldrig för försökte jag bara låta bli att råka säga "på tala om trollen" för inte vill jag att han ska veta att jag pratar eller ens tänker på honom haha
vi stog o snacka en stund medan filly är kvar på tråden och bara väntar på att få avslöja mig... fattar inte hur han kopplade!!! jag stog där helt dumb-stuck och kunde inte fatta... FATTA!!!

its the law of attraction baby ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0