hoppas på favoriter i repris ;-)

sitter på jobbet igen.... har haft världens softaste dag idag... kom hem från jobbet på morronen och fick berätta min upplevelse för lula o fifi sen när de var dags o sova var jag för uppe i varv så därför kollade jag på nåra big bang theory avsnitt (tummen upp!!!) och sen när jag vakna vid tre så låg jag kvar i sängen o kolla på nåra till =)
sen tog jag ett varmt bad samtidigt som jag o filly snackade (över telefon haha) o reflekterade om natten
...
..
..därefter kom min kära zahra och umgicks med mig ända tills det var dags för mig att börja jobba igen.... underbart!!!


är så upprymd av all kärlek!!! älskar älskar älskar er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0