uppdatering!!

hallå där!!! nu har jag tagit den längsta powernapen på länge o vaknade upp utan dåligt samvete! jag älskar känslan efter en tenta!!

så nu ska jag försöka summera min hektiska helg så bra som möjligt...

i fredags skrev jag tentan i neuro... de gick mkt bättre än förväntat vilket känns kung!! sen gick jag hem o tvätta kläder o städa lägenheten... o gud vad det behövdes! när allting var fresh drog jag till wizzy för tidernas förfest... en otippad blandning av folk blev en smakrik cocktail! sen gick vi till kåren på introgasquen... det var helt ok faktist! på lördagen vilade jag ut tillsammans med wizzy... rikigt quality time!!! imorse försov jag mig til jobbet... jättepinsamt! men sen så jobbade jag över typ 2h så det kändes bra! kom hem helt slut och tog världens powernap så är vi tillbaka i nutid..

sen jag vaknade har jag pratat i telefon non-stop men nu ska jag nog gå o lägga mig för imån ska jag shab o moni gå o simma klockan sju på morgonen!!! det ska bli så skönt!!!

sov sött mina kära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0