shit va sämst!!!

hej hej! nu har jag tagit långledigt från blogget utan förvarning... de har hänt en maaaaaassa sen sist så var bör jag börja? jag ska försöka ta allt i kronologisk ordning hehe... fredan först... kmr faktiskt inte ihåg vad jag gjorde... vet att jag var i skolan tills stängning men sen tror jag att jag bara var hemma eller så (total minneslucka!)
hursomhelst... lördan började med att jag försov mig till jobbet och kom en halvtimme försent... drygt som fan.. men sen efter jobbet var det dags för amphioxgasque på skolan... först var det självklart en fullspäckad förfest.. hos wizzy... allt man kan tänka sig kan hända på en förfest... hände! i salute sadeq!!! haha
igår gick jag upp efter typ 2h sömn och började jobba och i tid denna gång haha! sen skulle vi haft pj-party hemma hos oss men vi hade ett sjukdomsfall bland oss så vi får ta det nån annan g!!!
idag har varit ganska lugn... vi hade den där konstiga androgyna föreläsaren igen... BORING!!! sen så chilla jag en massa med moni istället för att plugga.... imån ska jag bara plugga!
nu ska jag försöka sova! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0