pajas på gymmet

just det! glömde berätta om pajasen på gymmet idag... det var en kille som ropar hej till mig från andra sidan rummet medan jag går på rullbandet och försöker läsa samtidigt... först trodde jag att han prata med någon annan men sen insåg jag att han faktiskt menade mig och hälsade tillbaka... då flyttar han sig till rullbandet bredvid mig o ba "varför läser du för?" och jag ba "vah?" så upprepa han frågan så svarade jag att jag försökte plugga... men det tänkte inte han låta mig göra! han prata non-stop med världens mest obegripliga svenska o sen fick han för sig att tävla mot mig på bandet o speedar den tills att han nästan ramla! för nån anledning fick jag för mig att kolla ner på hans fötter och såg att han sprang barfota!!! hahah fan vilken sjuk människa! han fick mig att skratta iaf.. synd bara att han inte fatta att jag skratta åt honom haha!


pussar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0