hemma med mamma!!!

hallå där!!! är hemma o hälsar på familjen i helgen! det känns underbart!! jag har inte vart här på hundra år känns det som!!

helgen började med att jag var o hälsa på malin i hennes nya EXTREMT FRÄSCHA lägenhet!! vi åt gott o umgicks som aldrig förr!!! vi träffades sist för ett år sen så snacka om att vi hade mkt att ta igen!! hon är så fin o go... önskar att alla hade en malin i sitt liv =)

därefter gick jag direkt till en klassfest som hölls i en lokal i västra skogen... det var helt ok!! kul att avrunda kvällen med tok och oväsen =)

fick skjuts hem av snälla fina söta sadik = vit kväll för honom!!!

igår kom jag hem till päronen ganska tidigt... träffa ridde o tess här hemma... åt en massa ingera med stark bamya-sås mmm yummyyy!!!

ridde var tvungen att åka till sthlm ganska tidigt men jag o tess umgicks hela kvällen lång... jag älskar att vi har börjat göra det! känns som gymnasietiden igen = kung kung kung!!!

vi planerade en massa för den uppkommande babyshowern och det känns som att det kmr bli litet men mysigt och lyckat =)

hoppas allt är guld där ute!!!


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0