hallelåja!!

arbetsmarknadsdagen igår var helt ok... det kom inte så mkt folk men dom som kom verkade nöjda vilket är toppen! själv pratade jag med handels och bioentrepenourship om masterprogram o så prata jag med den söta tjejen från heron i london om deras jobb och så... trevligt! efter att vi hade plockat undan var det dags för lounge =) öppen bar med en riktig bartender.. willy =) han var snäll o söt o lärde mig o anna att blanda mojitos =) tack för den!!!

idag tog jag en rejäl sovmorron och så besluta jag mig för att sitta hemma idag istället för att gå till biblan.. jag förtjänar det tror jag =) men mkt plugg ska göras... måste läsa igenom motor systems och sen måste jag börja förbereda mig för högskoleprovet.. måste ace:a den!!

sen ska jag snacka lite med min kära frisör winta... dags att klippa kort kort frissa =)

as always ill keep you posted ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0