i'm baaaack!!!!

snacka om uppehåll alltså.... ganska exakt ett halvår sen!
sen dess har allt OCH inget hunnit hända! ingen idé att försöka ta igen tiden som varit så vi börjar om på nytt istället!
kanske borde ge bloggen en make over oxå... vi får se.. allt har sin tid!
den här helgen har varit första på länge jag suttit inne hela tiden! jag har försökt återhämtat mig från en äcklig magsjuka! ska bli så jälva skönt att börja jobba igen och träffa folk (!!!!)
jaaa juste... jag har tagit uppehåll det här året och jobbar för tillfället som säljadmin på ett företag som säljer kontorsmaterial till andra företag och så självklart är jag kvar i spärren varannan helg (länge lever mtr) ;-)
livet är ganska soft... längtar till julen... då drar jag till päronen och får förhoppningsvis ta det jääääkligt lugnt hela helgen.... nyår är fortfarande ett stort frågetecken... som vanligt! får se om de blir nått spännande av de iår
häromdan fyllde lillbrodern 18 och vi hade en sjuuuuuk överraskningsfest för honom på Agave - tequila bar i uppsala... så jävla lyckat... återkommer med bilder lite senare ;-)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0