back to work!

halluuuu
idag var min första dag tillbaka till jobbet från min sjukledighet...  snacka om att de var svårt att stiga upp imorse! usch usch!!! men jag måste säga att de var skönt att komma tillbaka till jobbet... och SE människor!!!
förmiddan var bäst för då jag relativt pigg och kry men sen efter lunch gick jag upp ur stolen lite för hastigt och råkade spy i munnen!!! förlåt att jag är så burdus men jag kunde inte säga de till dom på jobbet för då kommer dom bara tro att jag fortfarande är magsjuk... vilket jag VET att jag inte är! skitäckligt var det iaf!!!
sen så ringde nicklas från polisen mig idag för att återkoppla om min polisanmälan jag gjorde igår kväll... de har vart inbrott i förrådet nere i källarn... kände mig som en mini csi när han frågade mig om jag hittade några spår från förövaren... blod eller ciggfimp haha!!! och jag sa det glatt att jag kollade bara efter om det saknades något inte om något tillkommit haha (sämst!!!)
aja nu ska jag röra mig hemåt... sara kommer från uppsala =)
YETTEREEE!!! (YES på japanska... tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0