sååå...

... jag börjar inse att det börja bli lite för många summeringar och uppdateringar på sistone... kanske borde gå o skriva in allt jag tänkt istället för att bara säga "det där ska upp på bloggen" haha!

var hemma med mamma i helgen.. bådas flyg blev ju inställda så vi hade ju inget bättre för oss än att sitta o deppa tillsammans.. sorgligt men sant! igår jobbade jag hos en kompis i liljeholmen... fan va det var kul! hade inte vart där på 1oo år kändes det som! däremot jobbade jag med världens sjukaste kille som var helt neurotisk och skällde ut en kund för att han blev stressad av honom... sen tyckte han att jag tog det för lugnt och borde stressa mer... as if!?! jag sa till honom att man inte kan stressa på såna jobb... skynda men inte stressa... man måste ha is i magen annars går det hål i den.. som med hans! haha!!

idag var det meningen att jag skulle till skolan men the queen of sleep... eller som pappa säger "mrs sleep" lol! försov självklart sig... istället satt jag o prata i telefon med tessi i sex hela timmar!! helt sjukt!! sånt har vi inte gjort sen gymnasiet... då gjorde vi iof det varje dag vilket inte heller är helt ok! men det var faktiskt great idag... i miss youuuu!!
(HÄR KOMMER TESS O LUM!) ...ursäkta den interna parantesen.

anywhooo nu har jag suttit o megavideo streamat dom desperata husfruarna hela kvällen... så surt att man bara kan kolla i exakt 72min och måste sen vänta i 54min innan man kan fortsätta! och vem är det som sätter tiderna!? ser ut som min väckarklocka! trodde inte att det fanns någon som jag där ute som inte heller tycker om att ställa klockan på hela tiotal! yeay for you!!! snart är det bara 20min kvar.. tror jag ska göra iordning nått att äta medan jag väntar..

pussopusssss

Kommentarer
Postat av: Tessi

Miss U 2 ;)

2010-04-19 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0