panikångestattack!!!!

det finns två saker som kan stressa upp mig rejält, tentor och resor. och imorgon har jag båda att se fram emot! snacka om dubbeltrubbel! sent igår kväll kunde jag inte hitta mitt pass och höll på bryta ihop! kunde inte alls koncentrera mig på plugget! sen vaknade jag klockan sex imorse och påbörja mitt detektivarbete och nu är det funnet...I UPPSALA!!! kaos!!! vet inte alls hur min dag kmr se ut nu! eventuellt kommer min underbara bror och möter upp mig i sthlm med passet annars måste jag åka dit! jag som trodde att min tvåtimmars marginal mellan tentan och flyget var tillräckligt med stressmoment!

aja nu kan jag iaf koncentrera mig på tentan ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0