hej mina kära!

helguppdatering:
fre: tentan gick åt helvete... jag fick hjärnsläpp och blanka hela skiten... jättesurt för det var en bra tenta! därefter hängde jag en massa med wizzy... quality time!!!

lör: skrev högskoleprovet... trodde att det hade skitit sig men sen kom jag hem och rättade och det gick faktiskt bättre än jag trott! sen lagade nar mat åt mig och tog hand om mig en massa... så mkt kärlek! älskar älskar älskar!!! sen kom jag hem ganska sent och gick o la mig ganska direkt efter och gud vad jag sov ut! sov kanske 13 timmar! och jag hade en jättegullig dröm!! jag drömde att hotness som jag skrev om i typ februari och jag bara satt och hängde och sen så finta han mig och gav mig en puss... blev så besviken när jag vaknade på morgonen och insåg att jag hade drömt!

sön: softade som bara den! gjorde inget vettigt!!! sen somnade jag i soffan (hatar!) och drömde ännu en gullig dröm! jag drömde att vi hade varit på något ungdomsmöte med typ 3oo personer. byggnaden som mötet hölls låg intill VÄRLDENS SMASKIGASTE BADHUS! så efter mötet var vi en massa som smög in i badhuset... måste få beskriva det lite... mellan två bassänger fanns en massiv gång där taket var botten på ett akvarium och om man betalade 8pund extra (förstår inte varför det var en utlänsk valuta trots att vi var i sverige) så fick man bada där oxå!!! anywhoooo sen så träffade jag o syrran några barndomskompisar i den andra bassängen som vi satt o hängde med då ett gäng killar från mötet kom och presentera sig för oss... jag satt längst bort och var den sista att hälsa på... när en av killarna kom fram till mig så lyfte han istället på mig och tog mig bort från alla andra i bassängen... sen så höll han om mig bakifrån resten av dan..hela tiden!!! jag tror jag börjar bli lite kärlekskrank! jag blev JÄTTEBESVIKEN imorse när jag vakna för det här var tusen gånger gulligare än det första! hursomhelst ser jag jättemkt fram emot att sova inatt =)

pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0