gyllene!!!

jag har det så bra här att jag nästan önskar att min flyg tillbaka till sverige blir inställt!!! jag har umgåtts med systeren så mkt.. kan inte fatta att vi inte träffats sen julen! hade saknat henne något så enorm så enormt! igår gick vi ut för att sight seea men de blev bara några skojbilder sen blev vi hungriga haha! vi käka på Nandos för att syrran sa att man måste faktiskt äta där om man är i london... det var gott! ett väldigt schysst alternativ till the golden arches! sen på kvällen mötte jag syrran o fästmannen upp londongrabbarna från tiden efter nyår och gick till penthouse... det var så bra att jag inte kan fatta att jag är uppe nu!

idag skulle vi gå på mani and pedi men vi får se om syrran vaknar någon gång! hoppas snart för jag är hungrig och orkar inte göra frukost själv haha!

oo oo oo glömde nästan berätta! vi gick till en national geografic utställning slash butik och det var så himla häftigt... titta själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0