dagssummering

har huvudvärk o småångest över tentan på fredag... men det är slutet av dagen men den börja så här:

jag vaknade men alla lampor tända och laptoppen bredvid mig (trogna sängvärmare).. gick upp o börja plugga... det tog typ 1h innan jag somnade igen.. varför kan jag alltid sova? och äta för den delen? de stora frågetecknen i mitt huvud!

sen beslutade jag mig för att gå o träna som blev världens fiasko för så fort jag försökte springa på löpbandet fick jag så ont i smalbenen att jag var tvungen att sluta (nån som känner ingen sig?)

efter träningen mötte jag upp shabi i centrum o gick o åt PÅ MAX... jag vet vad ni tänker.. vem äter snabbmat efter träningen... svaret är jag! jag kan alltid äta all sorts mat (alltså ALLTID-ALLTING) vi dega där i två timmar innan det var dags för oss att återgå till studierna.. det var 6h sen o jag har inte kommit någonvart... såsmåningom insåg jag att jag skulle behöva köra en all nighter o tog 2 koffeintabletter o nu har jag huvudvärk!!! snacka om att det kan slå fel ibland.. nu har jag för ont för att plugga men är för pigg för att sova.. thats irony for ya!

peace out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0