dagens bergochdalbana..

..den började med att jag försov mig, igen!!! men jag gick upp och tog mig till skolan ändå och hann ikapp till en av världens fattigaste föreläsning! föreläsaren hade en jättekonstig medley av engelskdialekter... det var brittisk amerikansk svengelsk och indisk! och hon är inte indier!!! haha helt sjukt!!

på eftermiddan satt jag o läste i biblan och nånstans där fann jag tid för en magnum gold stund med världens bästa oskar (från klassen)... i solen! = magi!!!

dääärefter mötte jag upp min kära crunkkusse yoyothabomb aka yodit och hade lite quality time planning om hur jag bäst ska spendera mina unga dagar... och oj vad vi smed!!! jag hann precis i tid till barcelona-inter matchen och det var där den börja gå nedåt igen! vi förlora med 1-3! jag tror jag aldrig brytt mig om ett resultat så mkt som idag! men men jag älskar er ändå mina vänner!

nu är det dags att dra sig tillbaka! sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0