back in business!!!

hej hej!
nu är jag tillbaka efter en låååååångvistelse i landet ingenstans! sjukt mkt har hänt under tiden jag varit borta och jag ska göra mitt bästa att uppdatera er alla!

jag har hunnit skriva två tentor sen sist... varav den första jag precis fått resultatet på AND I PASSED =)
jag har ÄNTLIGEN köpt en kamera! min nya baby! en nikon d3000... o så nöjd jag är!!!



sen har jag umgåtts en massa med baby charlie.. som oxå ska få en liten bror närsomhelst!!! hon kallar mig nuyan och jag tror hon gillar mig =)

vad mer... hmmm?  jag letar lägenhet för fullt... är så redo för att flytta o inreda och INFLYTTNINGSFESTA =)
åker till london om mindre än två veckor! ni ser, de är bra många saker som händer! och som grädde på moset skiner solen där ute!! älskar!!!

hörs snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0