fortfarande golden =)

hemskaste grejen hände idag! jag skulle köpa kaffe inne på pressbyrån så ställde jag mig i kön... en äldre man cirkus 80 år som stog framför mig vände sig om och stirra på mig jättelänge sen sa han och jag citerar "USCH"... jag fatta ingenting och kunde inte tänka på något annat under vad som kändes som väääärldens längsta kö. när jag gick ut sa jag hejdå och försökte vara the bigger person..
men sen när han kom ut försökte jag fråga honom vad han menade o han vägra prata med mig, sa att han inte hade tid... först lät jag honom gå men jag kunde inte släppa de så jag stoppa honom igen... frågade honom lugnt (ville inte att han skulle känna sig hotad) jag undrar bara vad du menade tidigare när du titta på mig och sa så där! han svara jo jag vill inte ha er här.. ni afrikaner o alla andra kommer bara hit och tar slut på våra pengar... det finns oskyldiga människor som inte får sjukvård på grund av er... vi varken vill eller har råd att ha er här!!

what the fuck!!!!

hursomhelst... livet är golden trots det!

älska!

Kommentarer
Postat av: Shew

HAHAH ni afrikaner, syrran ta dit pick o pack o joina mig i London. Finns ingen som skulle våga spotta ut en sån sak här...

2009-11-20 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0