shitt asså

jag skäms!! har inte skrivit på över två veckor! jag är officiellt sämst! nu ska jag försöka sammanfatta min senaste tid så kortfattat som möjligt!
jag har asmkt plugg men inte pluggat i närheten till att ens klara tentan på fredag... vill skriva att jag har panik men jag kan faktiskt inte bry mig mindre och vill inte ljuga haha
anyywhooo jag o natha julbaka i veckan... asnajs! natha ville inte göra "såna där torra äckliga lussekatter som dom säljer i affärer" så de blev smaskiga saffran o mandelmassrbullar eller vad dom nu heter... o så passa vi på att göra vaniljbullar... som lula påstod vara "dom godaste bullarna hon nånsin ätit"... n it better be med tanke på att hon åt upp alla hahahhaha
idag hade vi en mindre släktträff i spånga... mysigt som aldrig förr!!! de är sjukt vad såna stunder kan fylla ens hjärta med så mkt kärlek.... nöjd o belåten kort sagt!
på lördag kommer pojkvännen tillbaka från sina utlandsstudier... längtar som bara den!!!
life is sweet!
kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0