midnight streamin

hallå där!
här sitter jag på min favoplats på soffan (min plats!!) o kollar på finalavsnittet av paradise hotel danmark... fattar ingenting... sista testet "tillitstestet" gick ut på att det vinnande paret skulle stå mittemot varann o mellan dom skulle de lägga ner 5o ooo åt gången upp till en halv mille o dom kunde välja mellan att blåsa varann o roffa åt sig det som låg framme eller vänta ut tiden o dela på potten... jag fattar inte varför nån av dom inte tog allt när det låg på 450-500?!?! this is not real life... de är paradise hotel o de är typ meningen att man ska blåsa o bedra! jag begriper det inte! haha låter som största backstabbern men heeeelt ärligt... de är ett spel o du får välja om du ska behålla halva potten för dig själv eller ge bort den till nån du lärt känna under spelets gång... no brainer om ni frågar mig haha

aja nu är de dags att sova!

sleep tight!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0